1 - 34 av 34 träffar

Visa:
  1. Omslagsbild: Bokhandlaren i Kabul av

Bokhandlaren i Kabul ett familjedrama

Reportagebok från Afghanistan. Människoöden, historia, kultur och politik. I centrum står bokhandlaren och piratförläggaren Shah Mohamed med familj. Författaren, utrikeskorrespondent, rapporterade för Dagens Nyheter från Afghanistan under hösten 2001.

2. Omslagsbild: Bokhandlaren i Kabul av

Bokhandlaren i Kabul

3. Omslagsbild: Bokhandlaren i Kabul av

Bokhandlaren i Kabul ett familjedrama

4. Omslagsbild: Talals hus av

Talals hus bakom stängda dörrar i kvinnornas Gaza

Författaren är frilansjournalist. Under några månader bodde hon i ett bombat hus i ett drabbat område i Gaza. Hon har fr.a. följt kvinnornas liv efter kriget.

5. Omslagsbild: Sōniyā av

Sōniyā sultāngē devăni virinda

Förbättra sökningen med hjälp av filtren:

Klassifikationskod

År