1 - 7 av 7 träffar

Visa:
  1. Omslagsbild: Jag är inte död, jag är bara gammal av

Jag är inte död, jag är bara gammal

När vi blir äldre ska vi enligt lag få leva ett värdigt liv och känna välbefinnande. Men hur ser det ut i verkligheten? I denna djupt personliga och politiska bok ställer Ylva Floreman omskakande frågor om livet på ålderns höst.

2. Omslagsbild: Minnets spelrum av

Minnets spelrum om musik och pensionärskap

Doktorsavhandling där författaren, forskare och lärare i etnologi, undersöker formandet av pensionärsskap i tre musikala fält - den kommersiella pensionärsmusiken, vårdens institutionsmusik och föreningars musicerande.

3. Omslagsbild: Bei yanmai de juren av

Bei yanmai de juren The buried giant

Det är 500-tal i det land som en gång ska bli England. Romarna har försvunnit och människor rör sig på obestämd flykt genom landskapet. Föräldrar söker sina barn och barn söker sina föräldrar. Men det är också en värld befolkad av monster och demoner....

Förbättra sökningen med hjälp av filtren:

Medietyp

Klassifikationskod