Aston och Vinga. Filmvisning för barn 4-6 år på Skärholmens bibliotek.

Astons stenar. Aston tycker synd om stenen som ligger på marken alldeles ensam, kall och blöt. Men det finns så många stenar att ta hand om. Efter en bok av Lotta Geffenblad. Vinga på villovägar. Vinga cyklar till affären men sedan har hon svårt att hitta hem. Alla hus ju nästan likadana ut. Efter en bok av Gun Jacobson och Lotta Geffenblad.

Bildkälla: Folkets bio

OBS! I rutan "totalt antal personer" ange hur många barn som ni vill anmäla, räkna inte med personal!

• Aston och Vinga. Filmvisning för barn 4-6 år på Skärholmens bibliotek.
    Päivämäärä:
    2018-10-15
    Aika:

Event registration

The registration for this event is closed.

Biblioteket tipsar

1. Kansikuva: Måla fantasifulla stenar Kirjoittanut

Måla fantasifulla stenar 10 roliga projekt

Inspirationsbok om att måla på stenar. Avsedd främst för barnfamiljer. Motivförslag som presenteras är bl.a. dinosaurier, bilar och insekter.

2. Kansikuva: Astons presenter Kirjoittanut

Astons presenter

Den andra bilderboken om hunden Aston som här fyller år. Han får en cykel och en drake att flyga med. Draken har en plankbit som stöd och plankbiten kan användas till många olika saker.

3. Kansikuva: Astons stenar Kirjoittanut

Astons stenar

Bilderbok om hunden Aston som ständigt förbarmar sig över kalla och ensamma stenar och låter dem få bo hemma hos sig. När föräldrarna tycker att det får vara nog tar de med Aston och stenarna till en strand - där kunde stenarna kanske trivas. Så hittar Aston...

Datum & tid

• Aston och Vinga. Filmvisning för barn 4-6 år på Skärholmens bibliotek.
    Päivämäärä:
    2018-10-15
    Aika:

Event registration

The registration for this event is closed.

Event Location

Viimeksi päivitetty